V tomto průmyslovém odvětví se ulehčuje práce a to převážně těžkými dopravníky kluzným rovným a válečkovým. Zde je velice důležité, aby přepravovaný odpad jakýmkoliv nežádoucím způsobem neopustil pás v průběhu transportu. Pro tyto účely jsou tu k dispozici dva druhy těchto zařízení. Dopravník kluzný rovný a válečkový.
Dopravník kluzný rovný řadíme mezi lehké a těžké hladké zařízení. Jsou dostupné v různých rozměrech s šířkou 300 mm až 2 000 mm. Pásy na těchto strojích můžou být hladké gumové, PVC, s hrabičkami nebo vlnovcem. Dopravník válečkový se řadí mezi těžké dopravníky. Opět je k dispozici je v různých velikostech s šířkou 400 mm až 2 000 mm. Pás na tomto typu zařízení je gumový.
Zde se nejvíce využívají dopravníky kluzné rovné a řetězové článkové. Slouží zde především pro přepravu odlitků, které dále putují k dalšímu zpracování.
Dopravník kluzný rovný
Dopravník kluzný rovný se řadí mezi lehké a těžké hladké stroje. Je dostupný v různých rozměrech s šířkou 300 mm až 2 000 mm. Jeho pásy mohou být hladké gumové, PVC, s hrabičkami nebo vlnovcem. Řetězový článkový stroj je určen pro přepravu ocelového či hliníkového materiálu. Toto zařízení má ocelový článkový pás s šířkou 100 mm až 2 000 mm.
03. 12. 2020
Jak se řetězový článkový dopravník využívá?
článkový dopravník02. 12. 2020
Co pro mě znamená GDPR a ochrana osobních údajů?
GDPR a ochrana osobních údajůTyto stránky jsou určeny k vyjádření subjektivních názorů a případných reklamních, či podpůrných sdělení.
Pobočka:
Pelhřimov